Påsklov

Ja, det har vi nu. Är lediga imorgon så nu är det bara att njuta av.. allt plugg som kommer behöva göras under lovet. Känns som att jag har tappat stinget lite idag, solen skiner men allt jag har lust med är att ligga i sängen och bara va. Så jag ska nog göra det också. Fått ett till jobb idag också, på Kolmården, så känner mig lite splittrad över det. Tacka ju ja till det och jag tror verkligen att jag kommer klara av båda jobben, det tror jag faktiskt. Men det kan köra ihop sig rejält och då blir det nog inte så lätt..

Jag vet att jag är dålig på att visa, att jag alltid vill ha dig nära och att jag alltid saknar dig när jag inte ser dig. Jag vet inte om det är början på något, eller om jag är själv om att känna så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0