Rubrik


Jag är nog lite kär i den där bilden.

Igår var jag på djurparken hela dagen för att få en introduktion. Tror det kommer bli en jävligt bra säsong med bra folk och bra arbetsuppgifter i entrékassan. Sen är jag ju lite stolt över mig själv som fick jobbet, för det finns kolmårdare som jobbat där lika länge som jag, dvs 2 år, som inte fick något alls. Eller som fick sitta grindvakt i år igen. Så ja, jag är nog väldigt stolt över mig själv som fick det här jobbet.

Sen hade jag ju min första dag på McDonalds i fredags. Jag torka bord och sopa. Och torka lite mer bord. Blåste lite ballonger gjorde jag också. På tisdag har jag min andra utbilningsdag och då ska jag ha kassa, så det blir nog aningen roligare än att torka bord.

Igår var det lite fest också. Både för mig och mina päron, så jag fick agera fyllechaufför. Var grymt trött, så jag hem och sov efter att föräldrarna blivit klara med deras festande. Dvs vid klockan halv tolv. Idag borde jag plugga - lyriktema. Sönderanalyser dikter är väl inte direkt var jag har lust med.. Så jag kanske ser Australia som mamma köpt (jaaa!!) eller sticker till Jonte (och Simone) istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0