Så äre

Idag har jag lyckats träna, så nu är jag alldels skakig i armarna. Och kissnödig eftersom jag fick i mig en hel flaska med vatten. Kände att det var evigheter sen som jag rörde på fläsket.. Det är de jobbiga med att man inte går upp i vikt, man har inget vikt att kämpa för. Men muskler ska man ju skapa och det har nog jag gjort idag.

Igår var jag och försökte få Jonte frisk. Det gick sådär, han låg mest och snarka och prata lite i sömnen. Så jag försöke idag också med lite choklad men han var lika sjuk för det. Choklad som hjälper mot allt.

Imorgon ska jag ha min första dag på McDonalds! Äntligen får jag komma igång, jag är på g. Fick ett schema från djurparken också, men bara för tider som inte jag ska jobba. Jag fick åtminstone se namnen på personerna jag ska jobba med, och det var en som jag kom ihåg från gruppintervjun.. Man kanske ska kolla Facebook på dom andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0