Släpp fångarne loss, det är vår!

Igår kändes som flera dagar, men vad mycket man hann med. Först var jag & Linnéa på introduktion på McDonalds från 9 till 12 (passar väldigt bra i rutiga skjorta för övrigt) Sen åkte jag hem och slängde i mig en macka till lunch för jag skulle iväg till Tobbe sen för att fika med tårta :) Efter att ha varit där i ett par timmar åkte vi ner till stan för att glo lite. Hitta äntligen ett par svarta, långa handskar som jag ska ha till balklänningen. Efter det åkte jag hem till Jonte och såg lite 24 och spela lite basket :) Sen drog vi vidare till Elin för att se skräckis och äta naturgodis. Sen åkte jag hem och sov, för jag var trött.

Så idag är det onsdag, eller? Vad det än är för dag, så ska jag, Elin & Simone till Tobbe för att plugga. Sen ikväll ska vi iallafall ha lite grillmys. Eller nej, var det imorgon? Snacka om förvirring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0