Tisdag

Dunderhuvudvärk idag också har jag lyckas fått. Igår somna jag kl 9 med huvudvärk och vakna halv 8. Ändå lyckades jag sova en timme nu på eftermiddagen också.. Imorse kändes huvudet okej, men det kom sen vid lunch och har suttit i sen dess. När jag kom hem ladda jag med en liter saft för att få i mig både vatten och socker och det lättade lite. Har en del att göra i skolan, men får ingen koncentration tack vare huvudvärken. Typiskt.

Skulle träffat Jonte en stund efter skolan. Men Jonte är Jonte som har skjutit upp på allt i skolan så han hade en del att göra. Kanske var lika bra med tanke på mitt huvud. Och den som väntar på nåt gott..  

På torsdag blir det fest också och jag ska för en gångs skull dricka. Vitt vin som jag längtat efter så länge! Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0