Vårdag

Igår när jag låg tankespridd i min säng och glodde på tv, så ringde Jonte och fråga om vi skulle ut i solen och äta glass. Jaa! Första glassen på Halvars är något speciellt med, haha. Fick jag komma ut lite också, väldigt skönt. När jag kom hem så hade mamma fått reda på nyheten om att jag fått ett till jobb och hon var så glad så. Hon är den geniala i den här familjen, den klokaste och har mest koll på det här med arbeten och sånt eftersom hon är chef, personalchef, så hon sa att jag skulle ta båda och att det inte skulle bli något problem alls. Pappa säger att jag är eftertraktad.. mja, vet inte det. Det roliga var att jag fick det jobbet som jag sökte och som jag helst ville ha på Kolmården också. Likaså på McDonalds.. Jag är nöjd.
Igår kväll var vi också på revy och såg After Shave. Jag förstår inte vart dom får allt ifrån. Skratta så jag grät iallafall.

Ska snart sticka ner på stan och träffa Tobias, så ska vi sola lite. Vi skulle ju egentligen bara kunna sätta oss ute och slippa betala för det. Kanske ska försöka övertyga honom om det. Sen ska iallafall jag träna lite, Tobbe var tveksam eftersom det var så mycket att städa hemma hos honom, eftersom vi ska ha lite fest där sen ikväll (han kommer bara sitta vid datorn den tiden som han skulle städat, säkert) Men han får ju faktist göra vad han vill :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0