Vätskebrist

Idag har jag haft dundrande huvudvärk hela dagen. Tippar på vätskebrist, med tanke på att man enligt Tobias ska dricka tre glas i timmen med vatten. Jag har sammanlagt druckig ett glas på hela dagen. Plus ett glas mjölk. Borde börja dricka mera vatten, det ger tydligen snygg hy om man ska tro hollywood-stjärnorna.

Idag fira vi våran favoritlärare Marie med chips, ostbågar och en flaska rött. Det var roligt och Marie blev glad. Efter skolan hade Tobias och jag en håltimme på några timmar, så vi satt oss ute i solen och hade det gott. Riktigt mys var det. Sen bar det av till lektionen bild & form som vi inte varit på på två månader. Har haft en väldigt stor ångest över det, men allt verkar lösa sig. Tur att läraren är så bra. Så nu är jag nöjd och lättad. Har fått i mig lite grekisk sallad också, mest gurka och tomat, så därifrån kan jag nog få i mig lite vatten också. Eh ja, nu ska jag plugga och sen försöka komma ut o springa lite. Imorse var jag ute och fota på fotolektionen och gick vid Strömmen, riktigt skönt och det är så tråkigt att vi bor där vi bor, så att man inte kan ta någon morgonpromenad.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0