Du behöver aldrig mer vara rädd

Imorgon är det onsdag den 25 februari.
Om någon missat det. Tiden går ju så jävla fort! Hinner inte med.. Har massa plugg den här veckan, och nästa. Och troligen lite veckan efter det. Sen fortsätter det nog så fram till studentveckan skulle jag tro. Just nu håller jag på med ett psykologiarbete som jag vill bli klar med. Men det går inte! Har fått ihop knappt en halv sida och det tar stopp. Jag kan inte ens ordbajsa. Men nu ska jag verkligen försöka trycka ut orden, så jag får gå och sova sen.

Idag blev min p-bots oskuld tagen iallafall. Parkera där man var tvungen att ha parkeringstillstånd, utan parkeringstillstånd. Så 300 spänn blev det, kom ganska lindrigt undan. Framförallt eftersom pappa tydligen ska betala.. Man är nog bortskämd som ensambarn ändå. Förresten tycker jag det är gulligt att Kronprinssesan har förlovat sig idag^^


Jag saknar dig, min vän.

Kommentarer
Postat av: Tobias

När jag fick böter betala min mamma dom, så det är inte bara ensam barn som är bortskämda, men grattis till oskuldstagandet!

2009-02-25 @ 06:51:04
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0