" du ska se oss gamlingar när vi är på russindisko"

Världens bästa morfar har varit här idag.
Tillsammans med hans nya sällskap, Stina. Efter att mormor dog så träffade han en ny, men hon fick alzheimers och är inne på ett hem och vet knappt vem hon är. Men nu så har han träffat en ny som är hur pigg som helst! Riktigt rolig var hon. Tur var väl det ^^ Trivdes inte alls med morfars förra, så det var kul att Stina är så bra :)


Igår var det mys hemma hos Elins bror. Ost & kex kväll, med en slurk vin. Men jag körde igår, så jag drack pepsi. Inte så dumt de heller. Men var så grymt trött, kom i säng vid 2 och vakna halv 12 när mamma väckte mig. Så det var skönt med sömn, även fast jag har varit riktigt seg idag.

Ikväll är det melodifestivalen, så det blir mys med Elin, Simone & Tobbe! :) och Jonathan förstås!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

med mig också!

2009-02-09 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0