Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner

Igår sökte jag jobb.
Massa jobb, så många att jag knappt vet hur många det var. Undra om jag duger för nån? Det var ett antal jobb som verka lovande där man inte behövde en massa högskoleutbildning och liknande. Sen skicka jag in spontanansökningar och intresseanmälan, vilket känns sådär. Men den som lever får se!

Än så länge så har jag bara varit ute och fotat med den analoga en stund idag, för det är ju sol! Sen åt jag nyss frukost, som jag höll på att bli av med när katten ställde sig på bordet.. Är lite pepp på att plugga idag, så får se om jag får något gjort eller vad det är som händer med resten av dagen. För jag tror jag hörde någonting om träning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0