Jag vill ha allting

Idag har jag äntligen köpt nya träningsskor!
Eller ja, mamma köpte.. Ett par lila. Sköna, förstås! Passar förhoppningsvis till mitt blåa träningslinne. Så nu ska jag träna två dagar i rad, imorgon med Stina på ki-box och på fredag på gymmet med Tobias. Najs najs.

Jag tycker synd om min mammsa idag. Stackarn hade varit hos tandläkaren imorse och borrat ner en hel tand, sen när hon kom och hämta upp mig för att hitta ett par träningsskor, så hade hon inte ätit på hela dagen! Hon var inte så värst pigg, min älskade mamma. Man får ju nästan moderskänslor för sin egen mamma och önska att man själv kunde ta den där smärtan som hon har.

Måste bara säga att Tobias är bäst, bäst, bäst! Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0