Magiskt, men tragisk

I'm still standig for hope and glooory!
Har haft Måns på huvudet hela eftermiddagen och har gått o både visslat och sjungit högt. Händer en gång var tionde år om det är någon som hör, och idag var det mamma som fick lyssna på min falska sång.

Imorgon är det tisdag och då har jag inget planerat. Förhoppningsvis är det SOL, vilket det har varit ett par dagar nu, så man kan gå ut och fota en sväng kanske. På onsdag ska jag iallafall träffa Linn för att kolla på balklänning. För jag har bestämt mig, jag ska på stundentbalen! Och jag ska ha Tobias som min kavaljer! Spelar ingen roll om jag träffar någon - det är Tobias jag vill ha bredvid mig på balen och som jag vill uppleva en sån upplevelse med. (nu vet du det också Tobias om du läser det här, jag vill inte ha dig som nån back-up, du är mitt första och enda val)


Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0