Morning!

Sportlovets första dag, underbart.
Den ska börjas med träning, förstås. Ska träffa Tobias runt 12 och så kör vi järnet. Var och träna igår också, men inte på gymmet utan på ett jympapass. Som en bekräftelse på att jag inte tycker om dom passen. Men måste erkänna att det gick bra, även om jag kände mig utvecklingsstörd vissa gånger så fick jag mig en bra träning. 

Nu på morgonen har jag faktiskt suttit och försökt att skriva klart mitt CV och personliga brev som jag ska dela ut hej vilt till alla affärer i hela stan, typ. Spännande. Just det, jag anmälde mig till högskoleprovet igår också. Det kan också vara lite spännande. Men nu är det dags för frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0