När staden sover

Kvällen blev riktigt lyckad.
Hela dagen har varit riktigt lyckad och jag är jätteglad!

Vid ett mötte jag upp Linn för att börja med projektet Balklänning. Jag kom hem klockan 18, alltså hade vi letat balklänning i drygt 5 timmar (minus en timme för fika.) Men jag hitta den! Min nya älskling. En röd en, hihi. På fredag ska jag dra med mamma så ska vi beställa den :)

När jag kom hem la jag mig i sängen och bestämde mig för att åka till Tobias när mamma kom hem med bilen. När mamma kom hem skulle hon göra omelett till mig (hon var på väldigt gott humör, vilket smitta av sig), men hon tog så lång tid på sig att göra massa annat emellan, så jag tog fil&flingor istället. Sen tog jag bilen och åkte till Tobias för att se Grey's Anatomy. ÄNTLIGEN säsongspremiär! Det satt fint, tillsammans med en kladdkakebit och en kopp te (jag är väl den ände som inte lärt mig dricka kaffe?). Sen såg vi Scrubs, prata en del, lyssna lite på Håkan, jag "hångla" lite med katten Prisse och sen bestämde vi oss för att åka ut på nattliga äventyr. Så vi åkte till McDonalds eftersom vi var hungriga. Var allmänt utvecklingsstörda i bilresan dit. Och på vägen tillbaka.. lyssna vi på lugna favoriter.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha det var en höjdar kväll faktiskt!

T: Kajsa du hånglar ju med våran katt!

K: Vadå har du aldrig sett en kattpenis!?

HAHAHA

2009-02-19 @ 11:25:08
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0