Night angels

Det har varit fullt ös denna måndag.
Skola 8-17 (det var länge sen jag var på alla lektioner en måndag), ner och beställa balklänning (ÄNTLIGEN!) och sen åka till gymmet. Balklänningen är jag grymt nöjd med, det blev inte den röda som jag & Linn hitta, utan en annan. Det var förra årets modell, så jag fick den i princip 1000 kronor billigare. Inte dumt inte! Nu är jag helt slut och har lagt mig i sängen för att plugga, men tror att så fort jag sett RAW Comedy Club, så blir det natti natti för mig. Sparar pluggandet till dagen innan istället.. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

men du kan ju inte hålla på och lägga dig så tidigt. Vem ska då hålla mig sällskap vid datorn?

skärp dig Kajsa!

2009-02-23 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0