I've got no party to go to, just roaming round and round


Jag tror det är söndag idag.
Men jag har tur, för det är ju bara lördag.
Igår var vi ute, jag har inte varit ute på 3 veckor och det var pinsamt lite folk. Inte den bästa kvällen, men kom ändå hem halv 4 och sov som en stock till klockan halv ett. Sen dess har jag legat i sängen och sett massa skit på tv för att sen ha ångest över att dagen bara ha försvunnit.

Något mer jag har ångest över är balklänningen. Mamma och jag var nere igår för att beställa, men jag fick beslutsångest. Så nu funderar jag på att överraska Tobbe (om vi ska gå?!) eller om jag ska försöka dra med honom ner innan tisdag, då jag verkligen måste bestämma mig, för att ha smakråd och godkännande. Svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0