Snö


Jag var riktigt nöjd & glad för en stund sen.
Precis när jag kommit hem från skolan. Jag var så glad att jag headbanga lite till The Hellacopters. Kände mig lite som Heidi Klum i reklamen till guitar heroes. Typ..

Sen kom jag på att jag skulle baka till skolan imorgon, så nu luktar det kladdkaka i hela huset. Jag har massor plugg att göra också och trodde jag hade alla grejer hemma. Men där försvann min nöjd&gladhet. Vart fan är alla mina svenska c-grejer?! Blir galen. Skulle egentligen behöva åka till skolan och kolla, men jag vet ju att jag inte har dom där. (plus att jag lyckades parkera bilen så bra i garaget för en gångs skull) Jag borde ha bättre ordning på mig med andra ord.

Så nej, jag får fortsätta headbanga till The Hellacopters och plugga på det jag har hemma helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0