Bilar, bilar, bilar...

Idag vakna jag halv 8 och trodde jag försovit mig.
Men icke då, det är ju faktiskt lördag konstigt nog. Så den här lördagen har bestått av att provköra bilar. Det är som mamma säger, det är ett helt projekt att välja ut en ny bil. Jag fastna för en peugeot 308 med glastak. Så det så. Även om mamma tar en annan bil, så kommer hon få höra om den där peugoten länge, länge.. Vi höll på hela dagen, från halv 11-11 till klockan halv 4. Utan mat! Snacka om att jag var grinig på slutet.

Men nu har jag fått mat och är proppmätt. Tur att det är ett tag var tills festandet börjar så maten kan lägga sig lite ;)

Lämna mig ifred! Jag vill inte ha en lögnare som dig i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0