CV

På praktiken känns allt ganska så hopplöst för tillfället.
Har kommit fram till att det inte kommer ge mer än erfarenhet. Och det är inte fy skam, men det känns ändå ganska.. ganska hopplöst.  Men jag ska snacka med bossen i slutet av veckan och säga att jag är intresserad. Om inte annat kan man ju få använda honom som referent. Så nu ska jag börja skiva CV! Inte lätt.. Har fått ett häfte av pappa med olika exempel som kan vara väldigt användbara. När man väl fått ihop något vettigt så är det bara att söka, söka, söka.


Jag köpte en ny tröja igår, en riktig myströja. Jag är nöjd :)

Jag träffa förresten min lekisfröken idag. Har inte sett honom på 10 år tror jag, och han verka känna igen mig! Så det var verkligen skitkul. Men så mycket har jag förändrats under dom åren att han kände igen mig...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!! Jag gillar din blogg :) Skulle vilja veta mera om dig, vore kul om du gjorde ett sånt inlägg!!



Vad är det för jobb du ska söka?



Jag har läst tidigare inlägg i din blogg, och om jag förstod rätt så sommarjobbade du som Grindvakt i Kolmården safariparken i somras. jag funderar på att söka de iår :) Tänkte bara höra lite om hur det är? Sitter man mest hela dagen och kollar grindarna, måste man springa fram till folks bilar och be dom stänga dörren (haha) Vad gör man liksom? Vad e de för lön? E de roligt? Finns de risk att bli oppäten av en björn? haha Har du nå tips om min sökning? E de många som söker?



KRAM Evelina :)

2009-01-20 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0