Hjärter dam vänder blad.


Misslyckad bild, men tycker ändå om den på något sätt :)

Efter att ha kommit hem från praktiken och efter att ha varit en sväng hos Simone & Jonte,

hade jag en väldigt stor lust att sätta mig ner och göra alla dessa arbeten som jag inte gjort till skolan. Sen sätter jag mig ner med min kopp te och pepparkakor, kollar det "vanliga" (facebook, bilddagboken, bloggar..) och tappar stinget helt. Men nu kanske det börjar komma tillbaka, men just då kom föräldrarna hem. Då kan man ju hälsa hem (jag har ingen humor, jag vet) med allt pluggande. Men sen kan jag ju faktiskt börja och fortsätta i helgen. Jag borde börja med att dela upp pluggandet, om jag börjar så måste det bli klart (bara för att jag är ute sista sekund, men ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0