När allt går neråt



Det sista jag fick höra idag innan jag gick hem från praktiken var att jag jobba för sakta.
"Har du inte gjort klart den där vagnen?! Du börja ju med den efter lunch! Här är det två vagnar i timmen som gäller"
Jag har varit lite rädd för hon som sa det, för hon verkar vara en sån som tror att hon vet allt och att alla har respekt för henne. Jag har inget emot att få kritik, men när all min motivation till hela praktiken har rasat så var det inte kul att höra det där och det sitter i än. Jag har jobbat sammanlagt 7 dagar, vad förväntar dom sig egentligen? Sen har dom visst olika uppfattningar.. Första dagen var jag med en som sa att jag inte skulle ha någon bråtska, att inte känna stress för att det är viktigare att det blev rätt. Men det är väl bara att köra på, tre vagnar i timmen var det va?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hon låter skrämmande den där!

Håll ut! Det är bara tre dagar kvar nu! Hoppas hon inser att hon inte kan förvänta sig samma sak av en som har varit där i en vecka som dom som jobbar där! Annars är hon elak!

2009-01-20 @ 21:45:36
URL: http://justthatgood.blogg.se/
Postat av: Evelina

usch usch, otrevlig kvinna!

vad går du på för gymnasium och utbildning?

vart har du praktik?

KRAM

2009-01-20 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0