Norsk maskerad

Jag känner mig lite krasslig idag.
Halsen krånglar, som vanligt och just nu vill jag inget annat än att få bort dom där jävla mandlarna som ständigt är svullna. Man kanske skulle ta och kontakta vårdcentralen?

Igår blev det norsk maskerad, det var trevligt och bjöds på både det ena och det andra ^^

På onsdag flyttar han, Anton, till norge.. Sorgligt men sant!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Nickelodeon samtidigt som jag faktiskt lyssnar på Jason Mraz. Måste säga att hans skiva är riktigt bra, avkopplande. Förstår inte bara att dom ska spela hans I'm yours på radio fortfarande..
Dagen kommer fortsätta lugn och kvällen också. Ska försöka städa undan och sen få hit Tobbe på lite tacos, eftersom jag fick med mig massa tacos hem från praktiken :) 1,5 kg köttfärs, 2 påsar med tortillachips, en stoor burk med creme fraise, ännu mera tacochips.. och allt annat som hör till! (förrutom Tequilan, men jag vet inte om mamma är lite g på det ikväll för hon kom nyss hem med ett 6-pach corona;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0