Söndagssjuk


Mitt tangentbord är lite utnött...

Känner mig krasslig idag.
Har nog aldrig haft så ont i halsen, förrutom när jag hade körtelfeber. För det känns lite som samma grej. Mamma och pappa är hos kompisar, men jag orka inte följa med även om jag så gärna ville. Så jag ligger i sängen och kollar på Breakfast club - den gamla godingen. Har lite panik över att jag måste till skolan imorgon, hur jag än mår.

Igår var iallafall Tobbe här på tacos och film :) Trevligt att ta det lugnt för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var en mycket trevlig kväll och dina föräldrar är riktigt trevliga! :)

2009-01-25 @ 20:41:40
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0