Not my day!

Det är inte ofta jag är sur/irriterad/arg..
Men när jag är det så är jag allt, på samma gång. Som nu. Just nu känner jag bara - JAG BRYR MIG INTE. Jag bryr mig inte om ett skit känns det som. En riktig jävla tråkig känsla. Jag har haft skitkul på praktiken idag, verkligen. Bortsätt från alla tanter som ska klaga så jävla dant. Ica håller på och bygger om och bygger ut, och så kommer det fram en kärring som säger "vad rörigt ni har det, (det menar du inte! har vi inte märkt.. eh.)man hittar ju ingenting." Då svarar man trevligt, "vad är det som du inte hittar då?" "nej ingenting, jag ville bara säga det " Ja, men tack så mycket ska du ha tant för att du upplyser oss om det. Handla nån annan stans om det ska vara så!! Men annars så är det bra, haha. Men det bästa med idag var när några på praktiken beskrev mig som självsäker och självstädig. Plus att jag ser ut som en fotograf. Hur man nu ser ut som en sån?
Tobbe fick jobb på sin praktikplats idag.. Han har varit där sammanlagt 7 dagar! Då blev jag lite kapput. Eller ganska mycket. Nu har människan 3 jobb! Snacka med en som jobbar på Ica och han sa att det var som att vinna på lotto.. Men om han har tur i "spel", kanske jag har tur i kärlek? (när nu den turen kommer.. man vet aldrig vad en praktikplats kan ge, haha)

Nej, nu ska jag fortsätta tröstäta mina pepparkakor och dricka julmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0