Söndag

Jag mår som jag förtjänar idag.
Men fan vilken rolig kväll det blev igår :D Vid halv 6 la jag mig i sängen för att "vila lite". Jag somna och sov till halv 9. Haha, så det blev att fixa sig lite för att sen dra till Matilda en stund för att senare dra vidare till Thosslo. Efter 2 glas vin var jag på g och vi begav oss till hugo. Jävlar va roligt det var, synd att kvällen gick så fort bara.. Men det kommer ju fler helger!


Under i princip hela Australien-resan hade pappa & jag en diskution om vad The hellacopters heter. Jag sa att dom hette The hellicopters och pappa sa The hellicoptars. Det var nog ganska bra att ingen av oss hade rätt, haha. Låten är enligt mitt tycke grymt bra!

Dagen är inget planerat än så länge, skicka sms till arbetsnarkomanen Tobbe för ett tag sen och undra om vi skulle fika. Så får se om han har någon tid övers till mig.

Har lagt upp Australienbilder nu!

http://kaischaa.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0