Studentveckan igång med buller och brak!

I måndags drog vi igång studentveckan med ett jävla brak. Vi åkte till Frida för att börja måla lakan som vi ska ha på flaket och när vi hänger ut genom fönstrena på skolan. Dom blev fett med nice. Sen cykla vi ner till stan och hamnade på Trägår'n för att sen åka vidare med en tur runt stan, bland annat till De geer. Precis utanför fastnade jag med cykeln i ett spårvagnsspår och det resulterade i det här:

Inte förvånad att det var just jag också. Och det är inte okej med en blåtira på balen imorgon. 

Nu har vi kört hårt tre dagar i rad och nu börjar kroppen säga emot, hosta och illamående (kräkmående). Imorgon är det ju bal och ikväll är det SMK på hugo. Damn. Lärarna i skolan har tyckt att jag sett trött ut. Och frågat om det är hårt att vara student, och ja, hårdare än vad jag trodde det skulle vara iallafall. Men det är de värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0