Tumme ur funktion

Efter mitt lilla missöde med cykeln som gav mig en blåtira, har den även förstört min tumme mer eller mindre. Jag tror nästan aldrig jag känt sån smärta som jag har i tummen. Tänk att en tumme kan göra så ont! Och tänk att en tumme betyder så mycket.

Idag var iallafall jag och sminka mig och gjorde hår hos Ida inför balen. Superduktig och skittrevlig tjej, jag kommer se ut som en filmstjärna (med en blåtira dock). Var där vid halv 11, och insläppet till balen för mig och Tobbe är 17.05. Så vad gör man den tiden när måste vara så försiktig som möjligt? Måste säga att det går bra med att fördiva tid utan att göra något speciellt. Det jag helst av allt skulle vilja göra är att sova, men det blir lite svårt. Så jag kolla på onsdagens repris av Grey's där jag tvinga tillbaka tårarna med tanke på sminket. Sen har jag letat smycken och är bombsäker på att jag skulle ha ett par örhängen ifrån mormor nånstans som skulle passa bra till ikväll. Nu är det iallafall bara en halvtimme kvar tills pappsen kommer hem och ska fota mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0