Dagen den går

Nu mår jag bättre, psykiskt iallafall.
Fysiskt mår jag illa för jag har precis. Stackars maggen. Berätta för mamma & pappa att jag har problem med magen, för har inte sagt något förut (varför vet jag inte..) Dom sa iallafall att man kunde beställa tid genom internet. Ah, vilka framgångar! Fantastiskt, slipper man dom där telefonköerna. Kanske jag kommer till en läkare snart som kan undersöka och se om det är något fel på mig.

Idag har jag iallafall lyckats göra klart det där naturarbetet och börjat på en annan uppgift i svenska C och sen är jag strax klar med en annan uppgift i grafkommunikation. Efter jag gjort klart den ska jag lägga mig i sängen och ta hand om mig själv och magen. Så det går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0