Fan...

Idag mår jag inte så bra.
Jag har fått ångest över allt jag har i skolan, vilket leder till stress och det leder vidare till ont i magen. Jag försöker ta en sak i taget, men det står helt still i huvudet. Jag blir även arg på allt och alla som inte "bryr sig". Som naturkunskapläraren som jag just nu hatar, som inte bryr sig om att vi har en massa annat i skolan och ger oss ett rejält arbete istället för ett prov som han sa. Eller som min pappa som inte bryr sig om att jag är stressad och har ont i magen och tycker ändå jag ska svara i telefonen, även fast han är mycket närmare den. Han vet inte att jag har problem med magen, han vet inte att jag är stressad. Ändå blir jag arg på honom för att han inte bryr sig. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men det känns inte långt kvar till att jag bryter ihop. Men jag måste ju göra allt det här i skolan, annars kommer det aldrig gå. ÄR DET INTE SLUT PÅ SKITEN SNART?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0