Förkyld

Har lyckas dragit på mig en jävla förkylning, trist nog. Fast de flesta har blivit det efter kryssningen.. Skyller på att Elin nös för mycket ;)

När jag kom hem från skolan gick jag o la mig för att kolla på tv. Somna och sov över två Scrubs och två fakaprogram på tv4 fakta, dvs runt 2 timmar. Förkylningen kändes bättre för ett tag, men nu börjar jag hosta också. Hoppas jag blir bättre på lördag då jag både ska göra högskoleprov och fira Linnéa (som för övrigt fyller år IDAG, grattis). Sen vill jag helst inte sitta och snora på begravningen imorgon.. Så ja, jag vill bli frisk nu.

Var iallafall och mätte balklänningen igår och ifall det blir bra så kan jag hämta ut den redan på måndag :) Kan knappt hålla mig tills Tobbe ser den, men jag ska hålla mig, det ska jag. Kanske.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0