Häften tomt eller hälften fullt?

Det har varit en hektisk helg, må jag säga.
Jag tycker om när det går i ett, så jag är nöjd. Förrutom att det är söndagskväll och hela helgen bara har susat förbi. Men måste säga att jag är förväntansfull inför veckan som kommer. Imorgon är det skola 8-17, direkt efter det ska pappa och jag till yxbacken (jag ska förhoppningsvis prova på bräda efter 5 år av tjat). Det var tydligen något företag som bjöd på både utrustning och åkningen. På tisdagen fyller min världens bästa mamma år, så då ska vi fira henne. Men innan dess.. tramtramtram, ska jag på arbetsintervju. Jojo, att gå på intervju på mammas födelsedag måste ju ge tur!

Jag vakna förresten med ett mysterium imorse. Som fortfarande är ett mysterium.. Jag vakna idag med något blågrönt under naglarna, konsistens som krita. Jag har ingen aning om vart det kommer ifrån för det var inte där när jag gick o la mig.. Så vafan gjorde jag inatt?!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du kanske möglar? ^^

2009-03-02 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0