Jag känner mig viktig, så viktig att jag fått en magutredning

Idag var jag äntligen hos läkaren för att kolla magen. Hon tog det väldigt seriöst och starta en utredning. Utredning? Magutredning.. Hihi. Hon kunde iallafall inte fastställa något, snacka om massa olika saker. Men fick ta stick i armen och sen ska jag börja äta några tabletter. Får svar från blodproverna nästa vecka, så får vi fortsätta med utredningen ;)

Idag ska jag & pappa ner på stan för att förhoppningsvis hämta balklänningen :) Sen ska jag göra klart det som brinner i knutarna när det gäller skolan och sen ska jag bara ta det lugnt. Och nu ska jag fortsätta fnissa åt katten när han går omkring och inte vet vart han ska ta vägen i min soffan full med kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0