När tar det slut?


Jag är en sån som bara tänker så långt som till nästippen.
Jag gör allt i sista sekund, alltid. Som idag när jag ringde till djurparken för att få referens till intervjun jag ska på imorgon, som om jag skulle få tag på någon? Eller när jag läste mailet jag fick som bekräftelse och information till intervjun, så hade de skrivit fel datum (intervju datumet var samma dag som dom ringde och tiden var 45 minuter innan dom ringde) och nu blir jag helt nojig över att jag ochså har skrivit upp fel datum. Lagom att upptäcka kvällen innan..

Samma sak med skolarbeten, jag gör det som ska vara klart dagen efter dagen innan. Jag klarar inte av att planera. Speciellt inte så mycket som nu. Det ska vara intervjuer här och där, det ska vara en jävla massa referenser och ännu mera jävla massa skolplugg. Och jag skyller på skolan, för det är den som det är mest utav. Hela tiden och jag är så trött på det. Jag har tappat motivation till i princip allt pluggande och vill bara att det ska vara över. Men ändå så vill man kämpa de här få månaderna som det är kvar, tills det är över.

Men nu ska jag försöka sova och få morgondagen avklarad. Kan jag kanske försöka fokusera på enbart skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0