ONSDAG

Idag har jag suttit på intervju i 3 timmar.
Tillsammans med 7 andra personer.. Jag som har svårt att berätta om mig själv bara för en person och så sitter alla andra där också. Jag tyckte väl det gick sådär. Blir tillbaka dragen i såna lägen, man tycker alla andra svara mycket bättre än en själv och så får man dåligt självförtroende. Men får väl se vart det leder någonstans..

Jag har haft problem med magen ett tag. Som ikväll t.ex, när jag kom hem från intervjun så åt jag mackor och O'boy. Sen åkte jag till Jontes barack för att umgås lite och titta på Grey's och under hela den tiden hade jag ont i magen och det körde som tusan där inne. Vad kan det vara egentligen? Jag har funderat på laktosintolerant, men vissa dagar när jag har druckit mycket mjölk så har det inte varit något problem alls. Sen börja jag fundera på gluten och kolla lite på wikipedia.. Men det är väl som Jonte säger, att då skulle jag har ont konstant. Och det har jag ju inte, riktigt iallafall.
Jaja, nu ska jag försöka sova bort min magproblem och överleva morgondagen. Är en hel del att stå i..

Kommentarer
Postat av: Linn

Lilla Kajsis då! Inte bra att ha ont i magen sådär. Jag tror att det kanske kan vara magkatarr. Det kan man få om man stressar för mycket, eller om man har för mycket att göra/tänka på. Och du verkar ju lite stressad faktiskt! Puss

2009-03-12 @ 17:32:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0