Söndag

Idag är jag så sjukt trött. Satt och gjorde högskoleprovet igår och sen fira Linnéa. När jag hade tänkt att åka hem fick jag åka runt hela stan för att skjutsa hem folk. Så det tog mig drygt 30-40 minuter innan jag kom hem från att jag åkte ifrån Linnéa. Så igår bestämde jag mig för att inte köra så mycket bil längre. Det var kul till en början men nu känner jag mig bara utnyttjad. Och så fick jag gå upp en timme tidigare idag för att det är sommartid och kusin med familj ska komma och hälsa på. Så halv 10 (9) väckte mamma mig och sa att dom skulle komma om en halvtimme. Nu sitter jag här och klockan är tjugo över 11 och det är ingen som har kommit än. Så jag får sitta och göra trista religion istället.. Hoppas att Tobias kan göra mig en gentjänskt så jag kan bli klar mitt reportage idag också. 

Och nu kom kusin! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

obama?

2009-03-29 @ 12:44:03
Postat av: Elin

BRA KAJSA! Inget mer skjutsande, sup med mig istället :)

2009-03-29 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0