Städdag

Idag har det städats & tvättats.
Från klockan 11 till nu ungefär. Nu kan jag se mitt golv, och framför allt gå på det utan att snubbla på både det ena och det andra. Ikväll blir det mys här hemma med några av mina favoriter när päronen är på fest. Slår till med stort nu när det är final i Melodifestivalen, så de kommer bli tacos också. 

Magen går som i vågor idag. Just nu har jag ganska ont, och illamående efter maten som jag lätt blir. Det känns så dumt att gå till doktorn för att säga att man har ont i magen, som tjej också. Jag vet ju inte hur länge det har pågått och jag kan inte beskriva smärtan. Fast det där med illamåendet efter maten har jag haft problem med ganska länge..

Efter det här osammanhängade inlägget ska jag ta mig en lång, varm dusch och sen sätta mig ner och plugga om magen känns något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0