Värme?!

Idag åkte vårjackan på för ett tag.
När jag kom en från en icke givande (eller kanske lite) skoldag så tog jag tag i mitt fotograferande med den analoga kameran. Och det var lite för varmt med dunjackan.. Hoppas det håller i sig, för måste erkänna att jag känner mig ganska snygg i den där "skinnjackan". Snart kan man nog börja cykla också, inte dumt inte! 

Skoldagen har iallafall givit en bunt med pennor och en ännu större bunt med papper från landets alla universitet.. Jag kom på för nån vecka sen att om jag inte får något jobb så ska jag börja plugga, men bara någon fristående kurs. Så man har nåt att göra än att bara gå och vänta på mirakel som det är så lätt hänt när man slutar skolan.
Ah, jag älskar att ha en plan B.

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska blir typ snart, så jag kan åka och träna. Blir dödens spinning idag med Micko. Å vad jag ska svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0