give me give me give me

Jag har tappat insperation.
Vet inte varför, men jag känner mig bara.. som ingenting. Det känns som förr, när jag var ingen. Nu har jag fått så mycket mer och borde vara nöjd. Men man har väl sina svackor som ungdom, har jag hört..

Efter skolan stack vi ner på stan och beställde kryssning! Kul, kul, kul! Blir några fler än förra gången. Får hoppas att det blir lika bra som förra gången, men måste nog erkänna jag är tveksam till det. Men den som lever får se.
Sen drog vi och åt pizza o olika sorters rullar. Trevligt trevligt. Efter det gick vi o hämta min kamera som jag glömde hos Thosslo i helgen, alltid lika roligt med såna bilder.
Sen åkte jag hem och sov.. Missa tillomed en kvart av Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0