Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi hemma efter en 3 dagar lång kryssning. Det känns som man åkte imorse, har gått så himla fort.. Men vi hann med väldigt mycket på dom här dagarna och den här kyssningen blir lika oförglömlig som den förra.
Det första jag möttes av när jag kom hem var iallafall en kräkandes katt, "välkommen hem matte". Sen tog jag mig en lång, varm dusch och blev som en ny person.

Den här veckan består av att imorgon ska jag gå och mäta ut balklänningen tillsammans med Micko, på fredag är det begravning för kusin, som kommer bli grymt jobbig.. På lördag ska jag göra högskoleprovet och fira sen på kvällen att Linnéa har fyllt år. Nu ska jag lägga upp bilder från kryssningen på fejjan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0