Lördag

Nu har jag legat i sängen nästan hela dagen.
Bara för att jag ska kunna plugga. Men jag kan inte plugga, för jag hittar på en massa andra saker istället. Som att installera nya msn och störa mig på det i ett par timmar innan man förstår. Eller att prova glasögonen jag har lånat hem 5 gånger till. Man blir ju som en helt ny människa med ett par glasögon på sig.. Väldigt svårt är det iallafall och när jag väl bestämt mig - kommer jag våga visa mig ute med dom?

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Jonathan Johansson (fint namn det där) och försöka göra det jag ska för en gångs skull tills den efterlängtade kvällen kommer och man ska umgås med de bästa.

Och dom tömmer taket
vi tar jackorna går ut
å det e en annan morgon men vi har varit här förut
och i en taxi genom tunnlar kommer du ihåg
vad du en gång lovade
vad hon sa, du skulle gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0