Vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig?

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och försöker blir trött.
Funderar på hur tråkig min blogg har blivit. Vet inte om jag ska fortsätta med allt mitt onödiga babbel, eller om jag helt enkelt ska lägga ner. Men jag tycker ju det är kul.. Så jag kanske stannar här en stund till, tills jag själv har tröttnat. Ska försöka bli bättre på att fotografera så jag kan slänga in nån bra bild nångång ibland, kan ju kanske bli lite roligare.

Ska iallafall bli skönt att vara ledig ett par dar, att ta allt i sin egen takt och bli av med småsaker som man ligger efter med i skolan. Hoppas, hoppas verkligen att det är lika fint väder som det varit idag så man kan ut och fota lite också, är så grymt sugen. Måste ner till banken någon av dagarna också, likaså till praktikplatsen och skälla lite på dom för att dom inte skickat något betyg. Snacka om att dom hade noll koll på praktikanter hit o dit.

Nu ska jag försöka hitta John Blund och hoppas på ännu en bra morgondag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0