Älska mer


Idag satte jag & Tobbe oss på biblioteket efter skolan för att göra en marknadsplan som skulle varit inne för kanske.. ett år sen? För att jag skulle orka överhuvetaget så köpte jag mig lite choklad och en mer. Provade en ny smak, tydligen, smaka ingenting. Men jag förväntade mig ändå dom där amor-pilarna och gospelkören. Men dom kom inte.. konstigt.

Förresten gick det bra hos tandläkaren idag, för dom som undrade. Inga hål den här gången heller och det var sista gången innan jag får börja betala! Året som man fyller 20 är det.. men så gammal kan väl inte jag vara?

Nu hade jag tänkt göra klart mina förbaskade skoluppgifter så jag kan pusta ut nån gång! Sen ska jag äta pappas hamburgare (med bacondressing!) som han lagar till mig just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0