Arbetsmyra

Jösses. Jag har jobbat, jobbat och jobbat sen i fredags. Då var det 17-01 som gällde på donken och kom hem ganska skapligt den natten. På lördagen var det samma tid, men tog lite längre tid med städningen så kom hem vid halv 3 och kunde inte sova förrens vid 4. På söndagen hade jag tagit på mig ett pass mellan 17-22.30, så den dagen försökte jag plugga lite och ta det lugnt eftersom jag vaknat ganska tidigt. Söndagspasset var rena helvetet och jag fick rast klocka 22... Jajjemän. På måndag (igår...) blev det att jobba på djurparken 9-17.30, var helt slut när jag kom hem men var tvungen att göra klart en filmanalys. Så jag gjorde den så gott jag kunde, så jag kunde stryka det. Och så idag har jag jobbat både på djurparken, mellan 9.30 till 15.30 och så började jag på McDonalds klockan 17 och trodde jag däremellan skulle hinna äta, men se det gjorde jag inte.. Plus att jag missade frukosten imorse, så det enda jag hade fått i min under dagen var en korv som jag åt på lunchen.
Har man gett sig in i leken, får man leken tåla!


Imorgon är det skolan som gäller. Fast har ingen aning om vad vi kommer göra då, om vi ens har något att göra? Jag har förresten kommit på att studentveckan börjar nästa vecka.. Sjuuuukt, va fort det går ändå! Läskigt.

Nu är jag sjukt törstig. På äpplecider, skulle inte sitta fel, eller päron. Men jag får ta mig ett glas vatten och sen försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0