Blond

Idag har jag lyckats blondera mig själv. Jag känner mig stolt över min prestation, även om det inte riktigt blev som jag tänkt mig. Eller jo, egentligen blev det de fast jag ville haft det lite ljusare, så jag ser ut lite som en blonderad balt. Och eftersom det var jag själv som gjorde det, så får jag skylla på färgen. Jag har även försökt städa rummet lite och det går sakta men säkert framåt. Nu är det bara klädhögen jag ska göra något åt... Funderar på var någonstans jag ska göra av alla mina arbetskläder, två skjortor från McD och två skjortor från djurparken, plus ett par byxor från vardera ställe. Hm. Jaja, jag har kommit på idag att jag vill byta ut min tv-hylla. Den är både grymt ful och väldigt opraktisk. Eh ja, intresseklubben antecknar.

Imorgon ska vi till huvudstaden med klassen! Gå på cosmonova (beroende på om vi hinner upp i tid...) och gå på grönan! Fett vad kul det ska bli.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0