Dödssjuk?

Inatt drömde jag att jag var dödssjuk, så när mamma väckte mig imorse trodde jag att jag skulle dö så det enda jag kunde göra var att skaka på huvudet och säga mm när hon pratade med mig. För jag var ju så sjuk... Men egentligen så är jag ju bara förkyld med en väldigt retlig hosta. Läskig känsla att vara dödssjuk iallafall. När jag vakna kunde jag knappt röra mig heller, sjukt stel efter jobbet igår. Armar, ben och rygg är värst eftersom det är de som man använder mest. Jag som trodde jag var stark i ryggen åtminstone. Men ikväll är det på't igen, 17-01. Har tagit det lugnt och gjort nada hela dagen, känts konstigt att inte ha något att panik-plugga på. Nu har man mer panik över vad man har gjort och om man lyckas få IG i nåt ämnet som man inte vet om. Men det är ju sånt som kommer... Att man får reda på betygen alltså. Nån dag.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag drömde häromdagen att jag försov mig från balen! Men din dröm var snäppet värre Kajsis ;)

2009-05-23 @ 23:44:39
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0