Döm mig inte

Jag är irriterad. Och besviken. Varför har jag blivit så irriterad på senaste tiden? Kanske stressen i skolan.. Kul är det inte när man känner hur det börjar bubbla inne i kroppen. Igår ute på krogen fräste jag till som fan åt en kille, men han var väldigt irriterade när han sjöng (falskt) och klappade händerna precis vid mitt öra. Besviken är jag för att jag inte kan prata med min bästa kompis. För att jag bara får sura och korta svar när jag frågar saker som jag inte verkar ha någonting med att göra. Vi tycker att vissa personer är fel för varandra, men vi säger det bara för att vi inte känner dom. Vi känner inte dom som vi säger är fel för varandra. Själv tycker man att det funkar, att det går bra och man förstår inte varför andra håller på och gnagar om att vissa personer är fel för en. Jag tycker iallafall inte att man ska dömma mig, när man gör i princip samma sak själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0