Helg!

Idag träffade jag skåningen Oscar efter skolan för en snabbfika. Vi kom fram till att det var ett år sen vi sågs sist, men han var sig lik. Han prata på om sina tjejer som han har och haft. Han berätta om ett utav sina ex, som han träffa på psyket och var schizofren:
"Hur ofta träffar man någon på psyket liksom? Jag hälsade på en kompis som mådde dåligt och då träffade jag henne. Hennes ögon, dom var som mina, så söta.. Det var som att se in i sig själv och jag blev kär. Sen att hon var schizofren var ju sådär med tanke på att hon var tillsammans med mig, plus en annan kille. Sen vänstra hon med en tredje..
Haha jösses, ett gott skratt förlänger livet. Det är ju inget fel på självkänslan hos den killen.

Senare idag ska jag och mina föräldrar ut och käka. Eller vi ska sätta oss på pizzerian 5 minuter härifrån. Men det kan ju bli mysigt, jag som varit sugen på pizza så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0