Man borde vara två



Mitt i allt pluggande unnade jag mig en lite fotorunda förrut. Även om det bara var på tomten så var det behagligt att fota lite. Att inte bli tvingad till att få fram något, så som det är på fotokursen.. Ska bli skönt att den är slut snart, så jag kan fota utan några måsten. Fast ett måste som jag upptäckte är att jag måste köpa mig ett macroobjektiv! Jisses vad jag vill ha det, nu nu nu.

Efter att jag pluggat till halv 10 utan något direkt break, blev jag sjukt sugen på varm choklad. Så jag gjorde mig varm choklad och tog sista mjölken. Tji fick jag för mitt chokladsug och fick åka och handla 2 lite mjölk, 5 minuter innan Konsum stängde. Höll på att betala för mycket, men killen i kassan var schysst och gav tillbaka femman som jag gav som "dricks". Kanske skulle frågat om hans nummer?

Nu börjar min motivation till att analyser psykologi dö ut.. Men sikken tur att jag har annat att plugga! Härligt att man inte är sysslolös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0