Pussla ihop livet

Det är inte lätt med två jobb och skola, har jag upptäckt. Det blir ett väldigt pusslade för att få tiden att gå ihop sig. Måste säga att mitt körkort (och förhoppningsvis bil, inte min dock) kommer rädda mig i vår och sommar, så mycket farande jag kommer få. Men har man gett sig in i leken, får man leken tåla. O jag klagar inte, jag tycker bara det är kul när det händer saker konstant. Det jag är mest orolig för är att jag inte få träffa mina nära & kära lika ofta som jag vill.

Nu ska jag fortsätta skriva på min rapport som blir klar snart förhoppningsvis, så jag kan göra andra skolgrejer. Och äta ur min enligt Tobbe, äckliga godispåse. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0