Ryssland


Sitter o kollar på semifinalen till eurovison och helt plötsligt kommer en kör med militärer in och sjunger. Jag satt och vänta på att tingeling, tingeling skulle komma. Men militärerna hade en lite duett med t.a.t.u istället. Eller vad dom heter.

Allt känns förvånandsvärt bra. Imorgon ska jag träffa skåningen Oscar för en fika innan jag ska iväg o jobba, på torsdag ska jag och Tobbe sitta o plugga på världens o på fredag får jag träffa Micko. Fett med nice.

Nu ska jag fortsätta och se om Sverige kom vidare. HA, det gjorde vi visst.

Förresten är ju Tysklands bidrag är jävligt snygg. Eller bra menar jag ju.. Inte visste jag att det finns så bra tyskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0